Ballehäng

Jag har upptäckt att jag & Per har en balkong, det är hur härligt som helst! Visst har jag vetat att den funnits tidigare, men jag har aldrig reflekterat över den mer än som att det är bra att ha någonstans att ta vägen om det börjar brinna. Jag har alltså bara sett den som en brandstege ungefär. Men idag upptäckte jag att den är superhärlig, med kvällssol och hela kittet! Jag och Lasse hängde där ikväll, det var härligt, men när solen gick ner blev det kallt och vi fick dra täcket över oss. Jag hade tagit ut min bäddmadrass på vädring också, så vi satt mjukt och skönt. Det var härligt värre! Sen kom Benjamin och klättrade upp en stund också.
Om någon vill hänga på ballen (ett glas vin eller två i solen, kanske?) är det bara att säga till! Jag & Lasse har storslagna planer för den här balkongen, minsann!

Imorgon åker jag till Stockholm, helg med Marielle, mysigt och härligt! Och på lördag är det vi & Håkan!
PUSS

Kommentarer
Postat av: pelle

Höhö, hänga på ballen;)

2008-04-18 @ 05:57:26
Postat av: Marielle

Packat och klart, nu drar vi till Stockholm ;)

2008-04-18 @ 07:30:10
Postat av: Anonym

jag var också i stockholm den här helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback