I want to see people


Återigen: jag har inte mycket att blogga om nu för tiden. I helgen var jag i Karlstad, det var trevligt. Annars är jag mest uttråkad, jag tror jag har börjat drabbas av lappsjuka! Jag vill aktivera mig, jag behöver lite liv & rörelse & lite händelser runt mig. Imorgon ska vi i alla fall till fotomuséet i Sundsvall, roligt med omväxling & dessutom innebär det två timmars sovmorgon!

Take me out tonight, because I want to see people and I want to see life.

I söndags träffade jag Stefan när jag hade en timme till övers i Örebro, det var trevligt och bra, fast det kändes bättre då än det gör i efterhand. Men jag är glad att det äntligen blivit av. För inte så länge sedan var jag sjukt besviken på dem (Stefan & Pelle) när vi inte sågs på Way Out West och då blev jag helt övertygad om att det skulle dröja säkert ett år! Men nu blev det av ändå, och det är jag glad för.

I helgen blir det förmodligen fest i Sundsvall, om vi lyckas fixa någon som vill köra oss. Och imorgon ska vi se på hockey på bykrogen. På måndag funderar vi på att åka och se Timrå - Färjestad, så visst händer det saker. Men ändå blir jag sjukt uttråkad så fort jag inte har något att göra. Inte ens internet är roligt längre, jag har tröttnat på att spendera timvis vid internet.

Kommentarer
Postat av: pelle

mycket och bli besviken på? hahahah:P

2007-09-27 @ 22:54:50
Postat av: Lena

ja, det klart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback