Facebook

Jag fattar seriöst ingenting av facebook, jag har ingen aning om vad jag trycker på, det enda jag vet är att jag bjuder in alla mina vänner till massa saker som jag inte har någon aning om vad de innebär!
Någon som kan ha en facebook-lektion med mig, kanske?


För övrigt är jag i Karlstad, åker "hem" imorgon igen, resa nästan hela dagen och nån timme till övers i Örebro.
Det var trevligt att komma hem & jag har varit effektiv och träffat många människor på bara lite drygt ett dygn. Dock känns det lite (väldigt) konstigt att komma hem till lägenheten som var min för en månad sedan, men nu bor någon annan här, någon annan sover i min säng och jag känner verkligen att jag inkräktar på någon annans område. Nu finns här både en katt & en chinchilla och allt känns väldigt annorlunda mot när jag bodde här.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack... Äntligen nån som har samma problem som mig. Är biljetterna redan slut? Det trodde jag faktiskt inte. Absolut (Fan nu sa jag det där ordet igen) ska jag hålla utkik om någon biljett dyker upp, för du ska ju med!

Postat av: Patrik

Jag har ju sagt det hela tiden. Facebook är ondskan i sin renaste form. :)

2007-09-30 @ 14:32:07
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: Lena

jotack, jag vet!

2007-10-01 @ 09:23:31
URL: http://moeller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback