I'm dreaming of a white christmas

Igår snöade det här, nu är det vitt på marken och jag är glad. Förra året var det inte snö på julafton, det var vitt av frosten men inte en snöflinga. Nu har det kommit snö, den har legat kvar över natten och ligger fortfarande, trots att solen ligger på. Vädret är hur fint som helst, och jag vill bara ut och ha det mysigt. Igår kväll kastade några snöbollar på mitt fönster och imorse när jag vaknade tänkte jag inte på att det snöat, jag låg kvar i sängen, men efter en stund kom jag på att det snöat och tittade ut genom fönstret för att se om den låg kvar - det gjorde den! Jag blev glad och idag är en fin dag.


I vilket fall som helst så längtar jag efter julen och vår lärare pratar om pepparkakor och pepparkaksdeg och formar, grymt pedagogisk undervisning i Illustrator.
I eftermiddag ska vi ta en tur till Sundsvall, jag ska ta med min iPod och lyssna på julmusik på tåget, för nu är jag i stämning!


Såhär såg vintern ut i Fränsta igår kväll!

Kommentarer
Postat av: valle

Oj! Här har det inte kommit snö än i alla fall, men det kanske kommer snart.

2007-10-13 @ 12:26:56
Postat av: Becka

Jaaaa... jag vill också ha jul! Men det är som vanligt med dig, ända sedan vi började på Infokomp har du blirvit "julsugen" runt oktober. Haha:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback