Ich fühle mich gar nicht wohl!

Jag är sjuk, sjuk, sjuk!
Igår var jag i skolan en timme, resten av dagen sov jag. Nu har jag varit i skolan sen 8, men jag pallar nog inte mer snart, måste gå och sova, bli frisk!
Vi diskuterar VK idag och det kändes som det var viktigt att jag är med, annars hade jag nog inte gått upp alls idag. Jag ska kanske göra en grej när Emil Jensen spelar i Östersund, det vore skoj. Kanske nåt med Moneybrother i Sundsvall också, men det är jag faktiskt inte riktigt lika pepp på. Inte som med Emil. Dessutom ska kanske jag & Tommy med en viltspårare ut i skogen och leta varg och björn och järv och såntdär. Det kan nog bli rätt bra, det här.
Bara jag blir frisk, så.

Kommentarer
Postat av: Becka

Ah jag har inte hittat nån biljett till Winnerbäckåt dig än. :(

Postat av: Julila

bli frisk kom hit jag saknar dig! ;)

2007-10-25 @ 14:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback