Utmaning

Pelle har utmanat mig.


BOOST-LISTA
3 saker du gillar med ditt utseende:
Jag gillar mina ögonbryn och mina naglar och mina fötter (om de inte hade haft äckliga förhårdnader och varit så torra)
3 saker du gillar med din personlighet: Att jag nästan alltid är positiv och glad, att jag tycker om att engagera mig i saker och att jag aldrig skaffar några ovänner.
3 saker du lyckats med och är stolt över: Mina betyg, min sociala förmåga, mitt miljöengagemang.
3 personer du kan ringa mitt i natten om du är i knipa: Marielle, Emelie & Valdemar
3 personer som sagt "jag älskar dig" till dig:  Marielle, Jocke.. Vet inte om någon mer sagt det, inte vad jag minns i alla fall..
3 saker du uppskattar hos en medmänniska:  Positivitet, spontanitet & humor
3 vänner du vill träffa snart: Många, men just nu är det nog allra mest Gustav (som jag ska träffa på fredag!), Stefan & Pelle (det är banne mig på tiden)!
3 saker du ska unna dig själv idag: skön säng, ingen gympa, en god baguette.
3 personer (plus några fler) du utmanar att göra boost-listan: De som vill får göra, men jag vill inte bestämma vilka. Men om du gör den kan du ju säga till så jag får läsa!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag antog också utmaningen. Egentligen är det ganska skoj att läsa dessa tycker jag :D

2007-05-09 @ 00:59:04
Postat av: Lena

haha, ja! Det tycker jag med. :)

Postat av: mamma

Nu blev jag rädd. Har jag aldrig sagt "jag älskar dig" till min dotter? Då är det nog på tiden. eller är det så att föräldrar inte räknas?

2007-05-09 @ 18:15:28
Postat av: Lena

Det kanske du sagt, mamma. Men det är inget jag har något minne av.. Fast sånt vet man nog ändå..

2007-05-09 @ 22:43:07
URL: http://moeller.blogg.se
Postat av: pelle

Vad det bäst med din blogg är att din mamma kommenterar! Hur kul som helst ju!

2007-05-10 @ 14:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback