Mitt liv som blottare

Jag kan ha en framtida karriär som blottare, i alla fall så jobbar jag på det någon gång ibland. I fredags hade alkoholen stigit mig åt huvudet och när det var dags att sova gick jag in till min bror och satte mig på hans stol och drog ner trosorna för att berätta att jag behövde gå på toa och i nästa stund bege mig till toaletten, han undrade vad fan jag höll på med och jag har faktiskt inget svar. Inget bättre svar än att jag jobbar på min karriär som blottare.
Tidigare erfarenheter är bland annat när vi var på Peace & Love i somras och jag klädde av mig utanför tältet och gömde mina byxor under grannarnas tält och sedan gick och la mig, samt när jag vi skulle ha tjejkväll och äta tacos och dricka gin & tonic hemma hos Joz. Jag drack större delen av gin-flaskan och det blev mer fest än tjejkväll och jag klädde av mig till bara trosorna i hallen. Som sagt, jag jobbar på det!

I fredags var det indieklubb på K6, Rasmus var på besök och förfesten var belägen hemma hos L0tt. Emelie & Olof var också närvarande och vi hade trevligt och K6 är bra, men när man svept två drinkar och en cider på rekordtid är minnet inte det bästa. Så jag lämnar resten av kvällen utanför den här bloggen. Fast jag kan berätta att jag ville önska låtar, men dj'n ville inte prata med mig, han tittade på mig helt frågande ungefär som "vad vill du?", han skrattade åt mig och jag försökte få kontakt och när jag sa vad jag ville höra (Pipettes!) så lät det inte direkt på honom som att jag skulle få höra dem. Men han "skulle se om han hade skivan", fick jag ur honom efter ett tag. Emelie fick däremot komma in bakom och prata med honom, hon önskade Come On Eileen - ett måste när man går på indieklubb! Den spelade de och vi dansade och även Piettes spelades, så jag fick väl som jag ville ändå.

I går var jag trött, Rasmus och jag var i stan ett tag, och sen åkte han hem. Det var ett trevligt besök, minsann! Själv somnade jag innan 22 och vaknade mitt i natten av att en full bror kom hem, men somnade om och när jag väl steg upp hade jag nog fått närmare 12 timmars sömn.
Idag har vi fått besök av en trevlig bekant till familjen som flyttade till Skåne för några år sedan. Det var länge sen vi sågt, men det var trevligt att han tog sig tid att komma in till oss på en fika när han var uppe i Värmland.
Jag har ju sökt till en utbildning i Skåne och den skolan ligger på cykelavstånd från denna mans hem, och han sa att jag absolut är välkommen att hälsa på när jag vill om jag kommer in där nere. Och allt jag tycker spelar någon roll talar för att det är i Skåne jag vill läsa, det är till Skåne jag vill flytta.

Så skåne akta er, för om det går som jag vill så kommer jag snart och nakenchockar er alla!

Kommentarer
Postat av: p.

varför lämna du ut vissa delar, kläng-lena? :D höh.

2007-05-20 @ 23:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback