Från Sundsvall till Skåne

Idag ringde det en man vid namn Thomas till mig, och vad han hade på hjärtat gjorde mig faktiskt riktigt glad. Ja, han ringde från Ålsta Folkhögskola, utanför Sundsvall, och berättade att jag har kommit in på bildjournalistlinjen där. På ett sätt känns det som att en sten släppt från mitt hjärta, även om det inte är den skola jag helst vill komma in på så känns det otroligt skönt att veta att jag kommit in någonstans - ja, nu har jag ju ännu ett års skolgång säkrad.
Jag väntar fortfarande på besked från både Östra Grevie och Forsa och helst vill jag ju faktiskt flytta till Skåne, men ändå känns det här bättre än ingenting, och jag vill hellre till den här än till Forsa (som är utanför Gävle), faktiskt.

På tal om Skåne, förresten så åker jag & Emelie & Jasmine dit i helgen för att gå på Siesta-festivalen, det ska bli riktigt skoj!

Kommentarer
Postat av: pelle

grattis då! :D

2007-05-22 @ 16:20:49
Postat av: Lena

Tack, du! :D

Postat av: Rickard Folkesson

Hej,
Googlade lite och såg att du blivit antagen till Bildjournalistlinjen. Ska nämligen också läsa där till hösten. Så om du tackar ja till Ålsta får du gärna höra av dig. Alltid kul att veta vad det är för folk man kommer gå med :) /Rickard

2007-05-28 @ 10:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback