Energi

Helt plötsligt, efter sidådär tre dagars uttmattning, har energin strömmat till och jag är pigg och glad och vill inte sitta still. Jag lyssnar på the Pipettes och det är sån musik som piggar upp, tidigare lyssnade jag på Lily Allen och hon har lite samma effekt. Jag lyssnade på LDN i mp3'n när jag gick från bussen i regnet och jag tyckte det var hur härligt som helst! Jag är glad för regnet och jag är glad för att det är helg och jag är glad för att jag ska trffa Emelie & Olof idag och jag är glad, glad, glad...
Med nyfunnen energi vill jag ut och dansa i regnet, men jag tar mitt förnuft till fånga och lagar lite mat istället.

För övrigt har jag sisådär 10 bloggämnen i huvudet, men jag har ingen riktig lust att skriva bloggar om annat än det dagliga just nu.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Kommentarer
Postat av: päls

Lily Allen rockar fett! Ska vi se 'na i sommar?

2007-05-17 @ 16:51:40
Postat av: Lena

jäää! :D

Postat av: Lena

(klart vi ska se'na, Way out west, hörrö!)

2007-05-17 @ 18:29:47
URL: http://moeller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback