Torsdag

Idag fyller Stefan år - grattis!


Jag har precis pratat med mormor, jag erbjöd mig att komma till henne och hjälpa henne om det var något hon ville ha hjälp med. Hon behövde till banken, sa hon, så det passar ju perfekt att jag har bil idag.
Klockan 16 ska jag hämta mormor och så ska vi bege oss till banken tillsammans. Innan det ska jag plugga lite och så ska jag åka till posten och fråga om det går att skicka paket med den avin jag fått (annars måste jag ringa till det där förbannade bredbandsbolaget igen för att få en ny avi). Jag ska även be dem att väga ett brev jag ska skicka, så jag vet hur många frimärken jag ska sätta på det (nej, jag har ingen brevvåg).

Idag behöver jag vara lite duktig, därför blir det här en kort blogg och jag kanske återkommer senar ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback