Student!

Det känns som att jag fortfarande har en mössa nertryckt på huvudet och jag är hemskt trött i nacken. Egentligen skulle jag helst vilja sova nu, men det är visst folk på g som ska komma hit och efterfesta, fast det blir inte mycket till efterfest..

Men jag kan lova att studenten var en finemang-dag! Jag har skrattat, gråtit, dansat, sjungit & skrikit. hur skoj som helst och min cd-spelare räddade lätt vår dag! Nu är det väl dags att klä på sig innan folk kommer hit, men tack för ikväll!
Mer skoj kommer imorgon, eller när jag har ork & lust! :)

Kommentarer
Postat av: Petter

Grattis till studenten :)

Postat av: pelle

grattis igen!

2007-06-15 @ 23:20:37
Postat av: Anonym

Jag har mina kontakter :)

2007-06-16 @ 14:45:46
URL: http://sandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback