om sex

Inatt fick jag ett samtal från ett hemligt nummer, jag svarade men hörde ingenting så jag la på. Ungefär en halvtimme senare fick jag ett nytt samtal och den här gången var det någon som ville prata med mig, det var Erik.

Ska jag vara ärlig trodde jag inte att Erik någonsin skulle höra av sig igen, men han ville komma hem till mig med pengarna han är skyldig mig, jag sa att jag inte är hemma och så var det med den saken. Självklart visste både han och jag att de där pengarna bara var ett svepskäl för honom att få komma och ha sex med mig.

Ännu lite senare fick jag ett sms med "Vad händer ikväll?", jag har inte kvar hans nummer så jag fick skriva och fråga vem det var även om jag självklart kunde räkna ut att det var Erik som skrev sms till mig klockan 3.30 inatt. Han ville komma hem till mig, men jag berättade för honom att jag inte var hemma och att jag var 7 mil norrut. Det lät på honom som att han blev jätteledsen och jag övervägde starkt att skriva:

"Om du tror att jag någonsin kommer vilja ha sex med dig igen så är du verkligen ute och cyklar."
eller
"1. du är full, 2. jag är nykter, 3. det har inte varit en bra kombination tidigare så jag tror knappast det skulle vara det nu heller, 4. jag har aldrig haft så dåligt sex som med dig, 5. jag är inte ett dugg attraherad av dig, 6. hitta någon som är road av dina porrfilms-fantasier istället."

men istället skrev jag

"Det kvittar, jag hade inte velat ha sex med dig i vilket fall" och fick ett "ok" till svar och så var det inte mer med den saken.

Det är helt och hållet sant, jag är inte ett dugg intresserad av att någonsin träffa Erik igen och ännu mindre av att ha sex med honom. Sist jag såg honom utanför krogen när jag skulle hem var det hemskt jobbigt, han tittade rakt igenom mig som om jag var någon han aldrig hade sett förut och jag slogs återigen av tanken på hur sjuk i huvudet den människan är.
Att jag aldrig kommer få tillbaka de pengarna han är skyldig mig skiter jag i, det är inte värt att träffa honom för de pengarna.

Varje gång jag tänker på Erik får jag en otroligt olustig känsla, jag blir äcklad av honom samtidigt som jag blir arg och inte kan släppa hur knäpp han är. Erik har fått mig att få en annan syn på sex och att ha sex med folk man inte känner så väl. Han har helt enkelt avskräckt mig från hela grejen med engångsligg (även om det inte var bara en gång), och det kanske jag ska tacka honom för?

Javisst, Tack Erik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback