Julstämning

Julstämningen närmar sig, idag är det lucia och det har varit julpyssel ikväll. Mysigt värre! Det är ca 20 minusgrader ute och i alla fall två decimeter snö. Jag & Magnus rullade ner för en backe i snön idag, det var jätteroligt och jag skrattade hur mycket som helst. Sen blev jag yr och när jag tittade upp i himlen snurrade stjärnorna runt, lite som i en tecknad serie! Men skoj var det.
Jag har börjat slå in lite julklappar och de blir hur fina som helst, och så har jag fixat färdigt alla julkort, förutom adresserna. Det fixar jag imorgon och sen ska jag bara köpa frimärken. Härligt!

image20

På kvällarna hänger vi mest i ateljen eller i nåt allrum, pratar, sjunger, spelar gitarr och har allmänt trevligt. Jag gillar Ålsta!

Kommentarer
Postat av: valle

Jättefin bild!

2007-12-15 @ 13:26:03
Postat av: stefan

Jag vill också ha SNÖ!!!!

2007-12-16 @ 14:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback