Ego-Lena

Ibland vet jag inte riktigt vad jag tycker om Facebook, ibland är det rätt kul att hänga där men för det mesta blir det alldeles för mycket, man tröttnar på allt rätt fort.
Idag såg jag att jag fått ett meddelande, "Lena has 6 new words in her Define Me." Jag hittade bara tre ord, men att det var fyra personer som "nominerat". Det roliga är att orden motsätter sig varandra en hel del. Jag har definierats som genomnsnäll, ambitiös och egotrippad. Dessutom är det två personer som beskrivit mig som egotrippad, det tycker jag är lite lustigt. Det hade varit roligt att veta vilka det är och vad det grundar sig på.

Annars är jag hemma nu, reste hela dagen igår och var i Karlstad vid 2 inatt. Åkte upp till gården idag och har hängt här. Är redan uttråkad.
Dessutom känns det tråkigt att åka från snön & vintern i Norrland för att fira jul. Här är det bara lite sporadiskt vitt (men vitare än i Örebro, Julia). Imorgon ska det julhandlas, sen är julen så nära att det inte är klokt.
Det är över två veckor tills jag ska till Fränsta igen, det känns jättekonstigt & fel och jag vet inte ens vad jag ska göra på nyår, förutom att jag vill tillbringa den med Marielle.
Nu är jag trött och frusen och ute är det -14 grader, kallt som sjutton! Jag saknar Norrland.


Kommentarer
Postat av: Julia

Fusk att ni har mer snö... haha idag var det -3 här och jag frös så att jag höll på att dö, konstigt att man överlevde i -20 i Fränsta? Kanske var det all kärlek där som värmde! Haha vad ostigt skrivit... usch vad jag saknar er alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback