OH NO!

image5

mina sista tonårsdrömmar sprack. eller, vad kan man säga? Lily Allen var nog viktigast, när jag tänker efter. Lily Allen var nog den jag helst ville se och den konsert jag hade högst förväntningar på. Självklart finns det andra jag vill se, Regina Spektor, Säkert! och ja, massa fler. Men ändå! Teddybears Sthlm? Nja, jag vet inte om jag är så sugen faktiskt.

Jag har faktiskt nästan ett halvår kvar som tonåring, nu är det banne mig dags att jag försöker bygga lite på mina tonårsdrömmar. Jag kan liksom inte komma på några särskilda som jag haft. Därför får den här Lily Allen-konserten ses som en sprucken tonårsdröm!

Kommentarer
Postat av: pelle

jag vet, jävla piss!

2007-08-12 @ 18:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback