Helg 2

Det är helg, hela skolan har fått kollektiv bestraffning i form av alkoholförbud hela helgen. En kille har blivit avstängd från skolan, flera personer var för fulla igår, en tjej har blivit misshandlad, polisen har varit här.
Själv sov jag.

Andra veckan har varit trevlig och skojig, vi har fått lite uppgifter och vi har umgåtts mycket. Det är mycket sportande och mycket filmtittande. Vi har skoj och trevligt, helt enkelt.
Den uppgift vi har för närvarande består av att vi ska ta fem bilder:
- domkraft
- fläskläpp
- brunsås
- kaukasus
- slagskott


Ja, så i helgen blir det fotande. Ikväll blir det film, för alkoholen får vi ju inte röra.
Kanske blir det något skrivet här också. Jag vet inte, men nyss spelade vi badminton och nu behöver jag duscha.

Kommentarer
Postat av: valle

Lite otäckt att någon har blivit misshandlad. Vissa personer kan inte hantera alkohol men det är ju synd att hela skolan ska behöva bestraffas.
Låter ändå som att du har det riktigt bra!

2007-08-31 @ 17:53:36
Postat av: Marica

Hoppas att ni får riktigt roligt i helgen, och inser att alkohol inte är nödvändigt för att ha kul. Du vet min inställning till måttlighet. Förbud känns som princip onödigt, men det kanske behövdes i just detta fall alldeles i början av terminen. Kanske kan ni handskas bättre med de flytande varorna efteråt - det är också en nyttig lärdom.
Nu väntar vi på fler bilder i bilddagboken!!!

2007-09-01 @ 10:36:48
Postat av: pelle

värsta öset!:D

2007-09-02 @ 02:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback