Folkhögskolan, första veckan

Nu är det söndag, jag kom till Fränsta i tisdags och har verkligen funnit mig till rätta här. Dock har jag inte fått något internet än, så jag har fått promenera med min dator till några andras hus.
Jag har knappt varit inne på datorn på en vecka, och det är mycket som hänt. Men vad gör det när man har haft fullt upp med annat skoj? Ibland känns det lite som att vara på kollo, man har folk runt sig hela tiden, man är långt hemifrån, det är folk från hela Sverige (och även folk från andra länder) och alla är trevliga och glada. Dessutom har mitt sportintresse skjutit i höjden, de senaste dagarna har jag både sett på fotboll och friidrott, jag har spelat innebandy, brännboll & fotboll. Inte en lugn stund. Utöver det har det varit en del festande och lite roliga aktiviteter. Igår var vi i Sundsvall, det var trevligt.

Mer kommer senare. Tack & hej!

Kommentarer
Postat av: valle

Låter som du verkar ha det riktigt bra! Jag kollade på dina bilder på bilddagboken också.

2007-08-27 @ 00:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback