Vart är festen?

Emelie & Olof tillsammans är världens segaste människor. Nu är klockan 19.41 och jag förmodar att de typ ligger och sover och kommer säkert göra det en timme till. Jag blir nog förvånad om de kommer hit innan 21. Tidigare idag frågade Emelie mig när jag tyckte att de skulle komma och jag sa inte efter 19, men det funkar inte att säga sånt till dem.
Okej, jag är inte heller klar än, jag har inte sminkat mig och jag har inte fixat håret, men det gör jag ju på 10 min när jag väl sätter igång.
Dessutom har jag ingen aning om när övrigt folk kommer, här sitter jag själv och har inget vettigare för mig än att skriva en totalt meningslös blogg.

Ja, bloggen jag skrev inatt kan ju tala för sig själv, jag var ganska full när den skrevs.
Gårdagskvällen spenderades med födelsedagsfirande hemma hos mina föräldrar och där drack jag mycket vin, så mycket vin att det resulterade i att jag blev riktigt full. Sen for jag & Kolbjörn söderut och jag somnade gott för att sedan vakna av ett sms från Martin, som tydligen är i Uganda (!).


Nu hoppas jag på att det snart blir lite mer feststämning här i lägenheten, med lite mer folk och sådär... Att sitta här alldeles ensam är ju inte så hemskt festligt även om jag har klänning på mig!


-


Nu är klockan ännu mer, närmare bestämt 21.25, och här sitter jag, fortfarande ensam. Martin är inte alls i Uganda och jag undrar vad det här är för nåt.. Joel, det är inte första april idag! Hmm, jag hänger inte med i svängarna och blir inte riktigt klok på någon av dem.
Jag är helt färdig för party, men så ensam att det ekar.

I stereon spelas i alla fall världens bästa låt just nu:
Come on Eileen - Dexy's Midnight Runners

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ja, det är faktiskt världens bästa låt! Såg Dexy's live i Malmö för fyra år sedan - det var helt magiskt!

Postat av: Lena

häftigt, sjukt häftigt!

2007-04-10 @ 03:56:46
URL: http://moeller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback