Summer is going to take the pain away

Denna låt passar finfint idag, folk blir friskare och friskare och alla sjukhusvistelser som varit den här veckan verkar gå åt rätt håll. Margaretha har opererats, Kari har kommit hem och Pelle är i alla fall uppe och går - även om han själv inte kan vända sig om utan bara kan gå rakt fram...
Själv blev jag ganska full ikväll, men det var trevligt. Kolbjörn trodde jag skulle spy när vi åkte söderut, men så illa var det inte. Nu har jag sovit i 3 timmar och vaknat av ett sms som sa att jag skulle komma in på msn "om 30 min". Dessa 30 min har gått nu, och mer därtill, men på msn är det dött. Snart somnar jag nog om, det verkar skönt, dessutom är det skönt att sova bort fyllan som fortfarande sitter i mitt huvud och leker.

Kommentarer
Postat av: Marica

Jo, kari komenterade att båda Lena och Kolbjörn är ganska bra på att dricka vin... trots att Kola inte drack något eftersom han skulle köra bil.

2007-04-07 @ 17:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback