Shake it up!

Regina Spektor - Fidelity

(Shake it up)

I never loved nobody fully
Always one foot on the ground
And by protecting my heart truly
I got lost in the sounds
I hear in my mind
All these voices
I hear in my mind all these words
I hear in my mind all this music

And it breaks my heart
And it breaks my heart
And it breaks my heart
It breaks my heart

And suppose I never met you
Suppose we never fell in love
Suppose I never ever let you kiss me so sweet and so soft
Suppose I never ever saw you
Suppose we never ever called
Suppose I kept on singing love songs just to break my own fall
Just to break my fall
Just to break my fall
Break my fall
Break my fall

All my friends say that of course its gonna get better
Gonna get better
Better better better better
Better better better

I never love nobody fully
Always one foot on the ground
And by protecting by heart truly
I got lost
In the sounds
I hear in my mind
All these voices
I hear in my mind all these words
I hear in my mind
All this music
And it breaks my heart
It breaks my heart
Breaks my
Heart
Breaks my heart

-


Idag på praktiken spelade Johanna (en annan praktikant) lite musik en stund, hon började med Norah Jones, men ville ha något lite fartigare och sa "Vem är Lily Allen?" Jag försökte förklara men kom inte så långt innan hennes toner kom ur högtalarna. En stund senare övergick det i Regina Spektor och jag blev glad över att Johanna hade så mycket bra musik på sin dator.
Johanna är bra, hon har varit det bästa med min praktik hittills, men nu är hennes praktik slut, det är synd. Eftersom hennes praktik tog slut idag hade hon med sig äppelkaka som hon bakat, den var jättegod och vi åt glass till och gick ut och satte oss i solen och fikade. Solen är trevlig och jag är glad även om praktiken inte är så skojig.
Imorgon åker jag som sagt till Värmdö, dit ska jag inte ha med mig datorn. Det känns skönt att vara utan den några dagar. Det trodde ni inte om mig, va? Men jag kommer inte finnas på internet förrän på tisdag!



I got lost in the sounds
I hear in my mind
All these voices
I hear in my mind all these words
I hear in my mind all this music

And it breaks my heart


Kommentarer
Postat av: Patrik

jag ÄLSKAR regina spektor! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback