Praktikuppdatering

Utanför fönstret blommar ett stort träd med lysande vita blommor, nere på gården leker barnen på dagiset och här inne sitter jag och jobbar. 
Idag är inte Tomas här, det är rätt skönt, jag känner mig så osäker med honom i närheten. Jag tror att de andra här på kontoret också tycker att det är skönt, för det har varit kökshäng ett bra tag och mycket prat om annat än jobb, trevligt minsann. Ja, idag är praktiken ganska bra, jag ska fundera på en logo men jag kan ju inte mycket sånt. Men jag ska titta lite i alla fall. 

Du har inte en aning att jag tänker på dig precis just nu


-


Kommentarer
Postat av: Ester

Det lät trevligt och nu är det äntligen helg. Hoppas att du får en härlig valborg!

Postat av: Stefan

Jo lena, jag vet att du alltid tänker på mig :P

2007-04-30 @ 09:27:16
Postat av: Lena

Klart jag gör, Stefan! :)

2007-05-01 @ 21:52:29
URL: http://moeller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback