Mr G, it's a ginger tree!

När jag vaknade imorse malde de orden runt, runt i huvudet. Jag har ingen aning om vad det betyder och jag minns inte heller vad jag drömde.
Någon som vill spekulera i mina sömniga morgontankar, kanske?

Praktiken, so far, är helt okej. Kunde varit bättre och kunde varit sämre. Jag lät nog inte alltför positiv när folk frågade igår, men idag känns det lite bättre i alla fall. Jag har satt igång med det som skulle göras och jag skrev ihop synpunkter på deras hemsida och mailade till han som är VD, som han bett mig om. Till svar fick jag:

"Tack för dina utmärkta synpunkter, gillade alltihop!
Bra Lena!

Mvh
Tomas"



Det gladde mig och för första gången känner jag mig uppskattad här. Igår kändes det som att han inte tyckte att jag gjorde vad jag borde, men nu ska jag se till att göra saker - banne mig!
Dessutom skulle han sitta i enskilt rum med mig och prata och det kändes lite konstigt, han frågade konstiga saker, som frågor om när mina föräldrar träffats och sånt där. Han är lite skum, men två veckor ska jag nog klara!


-


Eftermiddagsuppdatering
Jag har tråkigt här, riktigt tråkigt. Jag har tråkiga saker att göra och orkar inte göra dem, får inte mycket information och allt är rörigt, jag gör bara annat och orkar inte bry mig. Men det verkar inte som nån orkar bry sig om mig heller, så det kvittar nog. Nu vill jag gå hem, men det är TIMMAR kvar. Jag förstår mig inte på de här datorerna och jag förstår mig inte på deras serversystem, men det kan inte hjälpas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback