Svar på Pelles tal

Det kommer fortfarande en del frågor här i bloggen och nu är det dags för ett nytt svar på tal. Men den här gången svarar jag bara på Pelles frågor, för det är mest han som frågar saker som känns relevanta! Haha!
För övrigt har Pelle en tävling också, den kan ni kolla in här och vinna finfina priser!

om Galet trött onsdag: Var Håkan guld?
Jag vet inte än, Håkan är ikväll. Men Håkan är alltid guld, så varför skulle han inte vara det den här gången? Jag förstår att du trodde Håkan var igår, då inlägget heter "onsdag" och jag skrev att "imorgon är det håkan", men jag skrev också att dagen var fel för att jag var virrig.

om Jag lever ett hårt liv!: Man behöver ju faktiskt inte läsa alla, Lena ;D
Klart man inte behöver läsa alla bloggar man prenumererar på på Bloggkoll, det här inlägget var mest kul. Och jag läser faktiskt alla, varför ska jag annars prenumerera på dem? Meninstlöst, javisst! Jag tycker ju att det är roligt att läsa bloggar, men ibland kan det bli lite för mycket! haha

om Min morgon: Jag gillar hur kåt du är på snö jämt, haha ;D
Det handlar inte om att jag är kåt på snö, men visst är jag det! Men just den här gången var det inte en positiv tanke som fick mig att skriva bloggen. Dagen efter däremot, då var jag glad! Jag gillar bara snö om det är mycket. Det är trist om det bara är lite och slaskigt och om man vet att det kommer smälta bort under dagen!

om Fynd: Vita älgen? :O
Ja, vi hade en vit älg som promenerade runt på våra åkrar. Har kanske fortfarande, jag vet inte & det var nog ett par veckor sedan jag såg den. Den har en brun unge (kalv), dock! Och det är inte den vita älgen på bilden, den lever fortfarande (såvitt jag vet).

Kommentarer
Postat av: pelle

Haha, vad rolig du är Lena. Hur många blogg prenumererar du på förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback