Galet trött onsdag

Jag fattar inte hur jag kan vara så otroligt seg! Den här dagen har varit helt jättejobbig, jag har inte alls jobbat så mycket och jag är sjukt trött. Har varit det konstant hela dagen.
I går tänkte jag att jag skulle testa det här med att inte vakna timmar innan jag ska gå upp och ligga och dra mig utan ställde klockan ekelt och rätt och slätt på halv 8. Jag var dödare än dödast när den ringde, och tog mig ändå inte upp på nästan en timme. Det var sjukt jobbigt och jag undrar om det är det här som påverkat hela min dag? Jag tror inte på att det är dumt att vakna och somna om och vakna och somna om och så vidare, jag älskar det i alla fall! Nej, kasst expriment, kass idé! Men nu vet jag att det inte är min grej att flyga upp ur sängen på en gång!

Jag sa förresten att jag ramlade igen igår, va? Idag har jag haft så sjukt ont i fötterna. Eller, i alla fall i ena. Jag trampade ju snett igen och det är galet jobbigt. Sen har jag väl kanske gått lite för mycket idag och dessutom kört bil, det är inte så bra tror jag. Fan!
Jag har virat stödförband runt fötterna, så nu är de ännu större än bara svullnaden! Tur att jag äger skor som i vanliga fall är jättemycket för stora, nu får jag med nöd på dem med hjälp av skohorn! Det är galet och jag fattar inte hur jag ska överleva på Håkan imorgon, det får bli riktigt lugnt, måste jag säga!

Ja, imorgon är det Håkan! Det är min glädje idag, mitt i allt elände!

Och justja, det är inte alls onsdag (jag har trott det typ hela dagen), men det var lite kul att jag skrev det så jag låter rubriken vara så ändå! Ett bevis på hur trött & borta jag är idag..

Kommentarer
Postat av: Karin

HELLRE SNÖ än det här!! Det jag upplever idag har jag aldrig stött på i mellansverige. Det är faktiskt storm på riktigt. Jag fick luta mig bakåt med all min kraft för att inte stupa i backen, sådan medvind, och regn, jäkla massa regn, det går typ vågor på vägarna, men kan knappt gå ut! Jag hade tänkte gymma idag. Det tar en kvart att gå till gymmet, en omöjlighet idag:)

Postat av: pernilla

tacks å mycket =) Jag blev nöjd! och sådär trött har jag med varit idag :D

2008-10-30 @ 17:55:45
URL: http://saywhatsername.blogg.se/
Postat av: pelle

Var Håkan guld?

2008-10-30 @ 22:52:57
URL: http://pellespersonlig.se
Postat av: julia

idag är det fredag lena!

2008-10-31 @ 09:29:28
URL: http://evakuera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback