Jag lever ett hårt liv!



vet ni hur jobbigt det här är? Det får mig att bli trött både på att blogga och på att läsa andras boggar! Det kommer ta minst en vecka innan jag kommit ikapp, så förvänta er inte att jag läst bloggar som är nyare än tre dagar!

Jag har för övrigt bara tre av skivorna kvar att lyssna på. Jag vet att det tagit längre tid än jag sa, men jag är verkligen på gång. Det ska bli klart de närmsta dagarna (när jag lyssnat måste jag ju välja också).

Nu ska jag beta av några bloggar till, sen har jag lovat mamma att vi ska fixa hemma, dessutom är mina fötter totaldöda - jag har gått för mycket idag!

Och för att betona hur lite tid jag har för att läsa/skriva bloggar ännu mer så är det mycket att göra på jobbet just nu!

Kommentarer
Postat av: pernilla

hehe jag brukar få panik när jag inte kollat allas bloggar någon dag, då vet jag vilket jävla jobb som väntar mig :P

Postat av: valle

stackars, stackars dig.

2008-10-28 @ 19:56:36
Postat av: pelle

Man behöver ju faktiskt inte läsa alla, Lena;D

2008-10-29 @ 16:23:44
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: stefan

Håller med Pelle, måste du läsa alla då?

2008-10-29 @ 16:24:37
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback