Vi kör den glömda, gamla E4an mot norr


Förlåt för kass uppdatering och för att jag bara lägger upp Photoboothbilder, men det är det enda jag har tillgång till just nu. Jag sitter i en bil någonstans på E4an, på väg norrut. Vi stannade i Tierp, som faktiskt var riktigt mysigt och trevligt, för att fika, men det tog en evighet att hitta ett fik. Så om ni är i Tierp någon gång är mitt tips att leta efter Café Corner mittemot järnvägsstationen! Summeringen kan väl vara den att saker tar lite längre tid än vi tänkt oss och vi har helt enkelt inte någon aning om hur länge vi kommer sitta i den här bilen, hur länge vi kommer hänga längs med E4an, men är det roadtripp så är det och trevligt har vi! Slutdestinationen är för övrigt Sollefteå!

Kommentarer
Postat av: anna

roadtrips är grymma ju! du är förlåten för de kassa uppdateringarna, men jag vet int eom jag kan förlåta att du inte ser nån fotboll. lena fotbolls-VM är bara var fjärde år, det vet du va?! och argentina vann just med 4-1 mot sydkorea efter helt galna mål!

Postat av: Ella

Först undrade jag vad ni hade för konstig bil...sen insåg jag att webcamen nog är spegelvänd.



Jag är så jävla smart asså...

2010-06-17 @ 22:14:54
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: Madde

nice :D

2010-06-18 @ 14:38:58
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback