Every day we started fighting, every night we fell in love

Jag har tänkt att bjuda på lite gamla bilder, jag kommer dela upp det i ett gäng inlägg, för det blev så många bilder (se förra inlägget så fattar ni vad jag menar)! Temat är "Saker jag saknar med att bo i lägenheten i Karlstad", here we go:


Jag saknar att bo granne med Karlstads häftigaste & snyggaste hus.


Jag saknar att kunna ligga på köksbordet med fötterna på köksbänken.


Jag saknar mitt (eller är det kanske min?) finfina pannkakslagg.

Alltså, nu är det ju inte som så att ni ska gå och tro att jag bara längtar tillbaka till Karlstad & lägenheten där, det här är inget sentimentalt eller något som handlar om att jag inte trivs här & nu. Det här är bara mitt sätt att blicka tillbaka.



Jag har för övrigt ganska mycket planer nu ett tag framöver och tänkte dela med mig lite av mitt schema:

Torsdag 14 maj: Karlstad - klippa & slinga håret, äta middag med mormor och kanske shoppa lite.
Fredag 15 maj: Jobba på Torfolk hela dagen, plantering är det som gäller.
Lördag 16 maj - onsdag 20 maj: Göteborg & mässan Interfood.
Någon gång mellan torsdag 21 maj & måndag 25 maj: Göra en intervju med Elvira som ska publiceras i min teaterförenings tidning.
Fredag 22 maj: Kanske jobba i Skafferiet.
Lördag 23 maj: Kanske jobba i Skafferiet.
Måndag 25 maj eller tisdag 26 maj: Skicka in intervjun med Elvira (och således även skriva färdigt den)
Ca fredag 29 maj - söndag 31 maj: Hälsa på Therese & Martin i Gislaved
Fredag 5 juni: Tryck-fest på Nöjesfabriken i Karlstad
Lördag 6 juni: Uppsala - fest för Peter som fyller 50.
Fredag 12 juni - söndag 14 juni: Ålsta-fest, om det nu blir något.

Och mellan allt detta ska jag klämma in en semester med Marielle i förslagsvis Krakow eller annan trevlig stad samt att träffa Julia (förmodligen i Örebro) och planera Ugandaresan i höst. Dessutom kommer Marielle hem och jag kommer spendera mycket tid tillsammans med henne.

Kommentarer
Postat av: emelie

fin bild på mig i förra inlägget hörru, tack, verkligen :P Såg några andra bilder på mig/oss, eller? vore kul om du ville maila några till mig? kraaaaam

Postat av: cecilia

mums för pannkaka :D



neej vi har bara 17 dar till sommarlov, sen blir det att leva livet lxm =)

händer i sommar?

2009-05-13 @ 21:58:49
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: pelle

lena för fan, man säger väl inte "min pannkakslagg". Pucko!



jag, överreaktion? höhö.



du, jag och mr. addspirit har något otalat med varandra - mer än så är det inte.

2009-05-13 @ 22:49:36
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: ✿ N a t a l i e N i l s s o n

Tack så mycket!

Härligt! Jo de är toppen me mig tack :)

2009-05-13 @ 22:53:04
URL: http://natalienilssons.blogg.se/
Postat av: Sassy

Oj, vad mycket kul du har framför dig!

2009-05-14 @ 07:42:58
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Helle

Ursäkta?! hälsa på Therese och Martin. Jag då?! Ska du inte hälsa på mig också? :)

2009-05-15 @ 17:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback