Sjukling (tyck synd om mig!)


Såhär såg jag ut i måndags på Marielles balkong. Det var innan jag blev sjuk.

Jag är sjuk, som ni nog förstått. Har legat i sängen nästan konstant i över två dygn, har inte rört datorn på två dygn, har läst ut en bok, har sovit jättemycket, har hostat och snörvlat. Jag har ont i öronen, jag har knappt ätit och jag har mått allmänt jättedåligt. En riktigt äcklig förkylning, ont i hals och täppt i hela huvudet, huvudvärk och till råga på att hemskt ont i öronen (jag dör om det är någon öroninflammation eller något på gång)! Jag har dessutom lyckats pallra mig iväg och rösta idag, hur den ekvationen går ihop är lika förvirrande för mig som det nog är för er, men röstat har jag.

Nu ska jag somna om igen och hoppas på att jag är avsevärt mycket bättre imorgon, för att vara sjuk har jag banne mig inte tid med. Imorgon ska jag till stan, träffa bästa brudarna Marielle & Helle och vi ska på Trycks fest på Nöjesfabriken. Jag ska sova i stan för att sen på lördag åka vidare till Uppsala där det vankas kalas för Peter som fyller 50. Och sen ska jag direkt till Stockholm där det är begravning på måndag. Och hem kommer jag antagligen inte förrän på onsdag, men det där får vi se vad som händer med, först ska jag som sagt sova.

Kommentarer
Postat av: jullebull

krya på dig hörrö!

Postat av: thilda

snygga örhängen, och krya på dig! :)

2009-06-04 @ 23:20:46
URL: http://thildss.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

hot stuff! älskar glajjorna :D Men nu får du allt krya på dig gumman. Stor kram.

2009-06-04 @ 23:31:38
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback