Saker jag saknar med att bo i lägenheten i Karlstad #5

Det här är absolut inte något sentimentalt om att jag saknar Karlstad och inte trivs här & nu. Det här är bara lite roliga minnen. Tidigare delar kan ni se här.

Jag saknar att ha soffan full med coola brudar!


Jag saknar att ha en välfylld och välsorterad CD-hylla i vardagsrummet.
(Om än en väldigt oskarp bild)


Vad den här bilden ska illustrera att jag saknar lämnar jag åt er att spekulera i.



Jag fick hoppa in en sväng i Skafferiet på eftermiddagen idag också. Det är väl det jag gjort idag ungefär, utöver att läsa. Boken är slut och jag känner mig tom. Så som man alltid gör när något man fastnat för tar slut, alltid samma sak! Jag har också tittat lite i det uthus som jag ämnar att röja i för att stuva in mina grejer när det är dags att flytta dem ur lägenheten i Karlstad. Men som sagt, jag har bara tittat.

Mormor åkte förresten till akuten idag, jag förstod inte helt varför, men jag vet att hon svimmade igår och att det har med det att göra. Hon (en sjuksöterska som senare gav mormor luren) ringde för en halvtimme sen och sa att hon skulle åka hem i alla fall.

Kommentarer
Postat av: ROXY

fin klänning, tycker det är sött med rutor, man bär aldrig det själv, är en randig poptös ,)

usch, idag skall jag jobba, inte pepp, är så trött :<

Postat av: pelle

oh, jag längtar inte tills den dagen jag läst ut böckerna. Nu tvångsickeläser jag. Får väl i vanlig ordning läsa inatt ;D

2009-06-17 @ 13:18:36
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.and roll.

usch hoppas din mommo är ok!

2009-06-17 @ 14:18:29
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Sassy

Meh! Du borde ju kunna få soffan full av coola brudar var du än är!



Aha, det är så man får bonus. Själv jobbar jag för kommunen, så jag antar att jag kan glömma allt sånt...



Fin klänning!

2009-06-17 @ 21:51:10
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Lilla Fröken

Hoppas att din mormor mår bättre nu. Man blir så orolig när något sånt där händer. :/

2009-06-18 @ 00:25:14
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback