En blandning av sött och salt


Kan någon förklara vad alla dessa nakna tjejer vill mig? Varför följer de mig på Twitter?

Jag har sett på allsång, fast min kärlek till den där charmiga grabben har väl lagt sig lite även om han fortfarande är himla charmig! Men alla småtjejer som står och skriker ger mig lite avsmak, haha! Ikväll lämnar jag datorn på kontoret, för att låta den jobba lite med den uppkoppling som finns här och som är en smula bättre än mitt mobila bredband, så det händer något, liksom.
För övrigt kan jag säga att om måndagen var en hemskt jobbig dag så har tisdagen kompenserat och varit en jättebra dag, jag har varit på strålande humör, haft mycket kunder i affären och solen sken rätt bra ett tag! Sen att jag åt lunch genom att ta en tugga av mackan varje gång jag böjde mig ner under disken för att plocka upp något är väl en annan sak, men det är ju roligt när det är mycket folk. Jag kan informera om att försäljningen igår och idag tillsammans har varit mer än 18% bättre än motsvarande dagar förra året, och jag hoppas på att resten av veckan blir lika bra!

Men nu säger jag godnatt och hoppas på att ni haft en lika fin dag som jag!

Kommentarer
Postat av: anna

du får ta det som en komplimang, jag har inte twitter, men nu när jag ser hur det kan gå, så tror jag att jag ska vänta lite!!

Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

haha wierd!

2009-07-16 @ 13:33:55
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: My

jag får också såna konstiga twitterstalkers. jag tror inte dom finns på riktigt tyvärr.

2009-07-25 @ 21:17:32
URL: http://hajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback