Lördagskväll i Stockholm

Jag är, som ni säkert förstått, i Stockholm.
Det betyder att jag varken har särskilt mycket ork, lust eller tid att skriva bloggar (eller läsa för den delen) men här får ni en snabb uppdatering i alla fall.


Jag har hunnit med en hel del, som att gå på en klubb vid Hötorget, lyssna på bra musik jag aldrig tidigare hört talas om i en iPhone, hänga i en etta vid Globen, äta bakad potatis som
Sara lagat hos Stefan, ätit frukostbuffé på Cafe String, gått på vernissage av en utställning med foton tagna av elever på Biskops-Arnö och promenera runt söder med Olof. Och inte att glömma: beundra Handelshögskolans vackra fasad.

Som alltid när jag besöker Stockholm har jag trevliga dagar, men det är mycket som ska göras, många att hänga med och många planer. Det gäller att få ut så mycket som möjligt av den lilla tid man har.

Jag borde börja göra mig iordning för kvällen, Anna-Lena (som jag bor hos) och hennes vän Tore har precis gått härifrån för att gå ut och äta middag, jag har blivit bjuden på ett glas vin och vi har diskuterat saker som bluetooth, prestanda, internethastigheter, Facebook och kameror i mobiltelefoner.
Det är fascinerande vad pensionärer kan mycket om teknik och datorer nu för tiden!

Nej, nu är det väl dags att ta sig ur soffan och i festkläderna, inom en timme borde jag börja tänka på att bege mig mot Hornstull och hem till Per där det kommer bli någon slags förfest.



Förresten, minns ni mina stalkeregenskaper? Jag har gjort det igen!
Jag träffade en kille igår och nu sitter jag här och har letat upp honom på Facebook och tittar på hans bilder, haha!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag vill höra ALLT när du kommer hem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback