Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din (men jag vet inte vem du är)

Jag sitter på jobbet, jag var inte så pigg och hurtig som jag hade tänkt mig imorse. Eller, när klockan ringde vid 8 var jag faktiskt ganska pigg, men jag tänkte att jag skulle bara ligga fem min och sen var jag helt död, omöjligt att komma upp! Jag som inte ens somnade särskilt sent (runt 12-tiden) och sov gott hela natten. Men nej, upp kom jag inte utan låg kvar i en hel evighet och gick till jobbet riktigt, riktigt sent.
Nu sitter jag alltså på jobbet, här är det galet kallt idag, har väl varit rätt folktomt på kontoret på sista tiden så det har inte värmts upp så mycket under alla helger (det har väl varit 5-6 helger på 2-3 veckor, jag är vilsen som bara den).
Alltså, jag är frusen och trött, sängen vill jag inte ens tänka på för den är ju så lockande så det finns inte. Jag skulle förresten bli mörkrädd om jag räknade hur många timmar jag spenderat i sängen den senaste veckan, haha!

Nu börjar det dessutom bli mörkt ute.

Jag blir så uttråkad av livet här hemma i Värmland, jag känner mer och mer att jag måste göra något annat, särskilt nu när jag varit så mycket ledig - jag kan liksom inte bara sitta hemma, det tar kål på mig! Jag umgås inte med någon, gör ingenting och senaste veckan har jag knappt rört på mig alls heller (fast jag var och tränade igår, så helt illa är det inte)! Det vore ju skillnad om jag hade folk att umgås med på kvällarna och sådär, men det fungerar inte så. Och det får mig att längta alldeles för mycket efter våren!

Kommentarer
Postat av: anna

åh lilla håkan. love him :)



ja men en timme är ju alltid nåt hehe

Postat av: pelle

Jag förstår din känsla av att bara sitta hemma. Den är hemsk.

2009-01-05 @ 15:29:42
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: karro

tack =D

2009-01-05 @ 17:17:22
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: pernilla

ja, sitta hemma är den värsta känslan som finns... bodde hemma ett halvår eftet min tvååriga sthlmsvistelse, o det var det värsta halvåret jag varit med om! nästan =)

2009-01-05 @ 18:31:54
URL: http://saywhatsername.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback