Kvällsuppdatering

Det är fel på internet på kontoret, har så varit hela eftermiddagen, så jag orkar inte blogga något särskilt.. Sitter på mobila bredbandet nu, men det är rätt segt. Klart internets hastighet inte påverkar bloggskrivandet, men något som gör det är att det är något fel på kontakten mellan det trådlösa tangentbordet och datorn. Det är dessutom något lite halvkonstigt med musen.. Jag vet inte jag. Om 20 min är det dessutom Idol!
Jag tänkte skriva pensionsbloggen, men pallar inte. Kanske efter Idol, jag får se!

Idag fyller Arvid 5 år, den galna ungen skulle ha blåbärstårta med morotsljus! Sagt och gjort, men vi hade chokladkaka också, gissa vilken jag åt av!? ;) Haha!
För övrigt har jag världens bästa simultanförmåga, jag kunde distrahera Arvid och underhålla/sysselsätta honom så han öll sig borta från mig samtidigt som jag slog in hans snygga paket, det ni!

För det tredje har jag slut på batteri i mobilen, så om jag inte svarar är det för att jag är för lat för att hämta laddaren! Nu ska jag dra härifrån, jag har mest varit bloggsupport.

Och för det sjuttonde ska jag svara på
Pelles kommentar:
Lena, det är dags att du gör lite personliga förändringar på din blogg. www.designadinblogg.se Jag vill bara ditt bästa, vettu. En så här bra blogg kan inte ha detta súnkiga utseende, den är värd något bättre :D

Ja, Pelle. Jag ska! Jag har tänkt tanken länge, länge. Men jag orkar inte. Jag har inte tid. Jag har inte motivation. Men jag ska, om någon berättar för mig hur den borde se ut! Det kanske får bli ett vinter-projekt. Eller nåt annat, men inte idag. Jag kan ju ändå en del htlm och sånt, så det är väl inga super-svårigheter egentligen. Så, okej! SKA BLI.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-02 @ 19:46:11
Postat av: Rasmus

Tycker du det är rätt med älgjakt? Vill du vara gullig och rösta på min blogg? Jag skulle bli så glad.

2008-10-02 @ 19:51:45
URL: http://rollywood.blogg.se/
Postat av: pelle

Haha, bra lena :D arvid, är det han som blev lite arg?:P

2008-10-02 @ 22:33:40
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: anna

haha, jag har heller inte ork eller tid att fixa min blogg. eller största anledningen är väl att jag inte vet hur haha.

2008-10-02 @ 22:39:19
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback