En tanke på vägen

Finns det något bättre än musik som man kan så bra att man vet var det är för låt efter bara första tonen? Det är så härligt, jag borde nog skapa mig en spellista i min iPod med bara såna låtar, det vore härligt.
Jag slogs av den tanken när Weeping Willos - Pretty Little Babies drog igång för en liten stund sedan, det är en bra låt, en sån som jag hört nog många gånger för att kunna från bärjan!
Jag gillar intron, det är det bästa med låtar, nästan! Jag tycker själv att jag är rätt bra på dem också, men det är nog bara på dem jag kan, för jag är alltid lika kass på p3's introtävling! haha

Jag åker fortfarande tåg, nu är jag på sista etappen, gbg-cph. Jag vet inte var, stannade i Kungälv eller något liknande för ett tag sen.

Jag lär inte blogga mer på ett tag, nu sriker datorn om dåligt batteri och inte finns det ström på tåget! Jag kommer inte heller våga använda mitt mobila bredband i Danmark, vem vet vad det kan kosta? Nej, men nu är det jätteskönt att ha!
Jag hör väl av mig när jag är i Sverige igen på söndag eftermiddag, om jag laddat datorn i Danmark, men det ska jag väl kunna få gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback