Mums?

Just nu är det mesta ångest, tanken på alla somamrens festivaler sköljer över mig hela tiden. Att se bilder från alla som tagit studenten i veckan får mig att sakna den tiden och jag önskar att jag hade varit och grattat någon i alla fall. Jag vill träffa folk, men är bara hemma och jobbar hela tiden. Det händer inte mycket och allt känns bara tråkigt. Jag får ingen ro i kroppen och ändå är jag hela tiden galet trött och inte alls sugen på att jobba.
Men jag såg en bild på Daniel och han var söt och jag blev kär. Såg en bild på Petter också, inte fullt lika söt som vanligt och min crush sköt inte i höjden som vanligt, men det är väl kanske lika bra det. Jag var inne på det förra veckan. Nästa vecka ska jag nog träffa Adrian, vi får väl se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: pelle

Ångest suger faktiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback