Marknadsundersökning

Jag har bestämt mig för att börja med lite marknadsundersökningar och här kommer den första. Sen om det också blir den enda eller om det kommer komma många återstår att se, men jag hoppas på många svar för at tkunna ta fram en rättvis statistik!

Frågan lyder som sådan:
Om du köper såpa, köper du då gul- eller grönsåpa?
Och, vart i landet bor du?


Jag, som själv inte använder såpa på grund av någon konstig allergi eller liknande, tycker att detta är en väldigt intressant fråga.

Därför vill jag nu se om mina fördomar stämmer, och därför är det viktigt att båda frågorna besvaras så sanningsenligt som möjligt.
Tack på förhand!

Mvh

Marknadsundersökningsavdelningen på moeller.blogg.se

Kommentarer
Postat av: valle

För det första heter det "Var i landet bor du?", inte "vart".



Jag använder ju inte heller såpa så mycket, men jag tror att jag har använt grön såpa de gånger som jag har gjort det.

Postat av: valle

Jag bor i stadsdelen Sommarro i Karlstad, Värmland, Sverige, Europa, Jorden, Vintergatan.

2008-07-31 @ 20:21:56
URL: http://kompromiss.blogspot.com
Postat av: Hanna

Använde faktiskt såpa så sent som idag och den va grön. Västra Skymnäs är min hemort :)

2008-07-31 @ 21:50:51
Postat av: pelle

Jag använder inte såpa så mycket, men om så blir det nog gul. Och jag bor i Hallsberg (snart Nkpg).

2008-08-01 @ 00:54:21
URL: http://pellespersonliga.blogg.se/
Postat av: kari

Jag använder såpa mot bladlöss i tomaterna, men det är en ren såpa utan parfym. Det finns parfym i Grummes båda såpor. Jag nvänder Änglamarks rengöringsmedel utan parfym.

2008-08-01 @ 13:16:57
URL: http://www.grolink.se
Postat av: Sandra

De gånger jag använder såpa är det grönsåpa, funderade dock sist på att testa gulsåpa.



Munkfors/Värmland

2008-08-06 @ 13:31:06
Postat av: emelie sundström

hej lena!

jag använder grön såpa och jag bor i karlstad, snart typ helsingborg eller köpenhamn.

2008-08-11 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback