Julkalender - 3 december

Jag tycker att det har varit lite dåligt med julstämning i min julkalender hittills, så därför åtgärdar jag detta idag!


Som ni ser på bilden handlar dagens del i julkalendern om julkort. Dessa julkort skickade jag för två år sedan, hur mina julkort kommer se ut iår har jag inte riktigt bestämt än, men det är på gång!
För att skapa lite julstämning i bloggen innehåller därför dagens lucka i julkalendern något som alla ni läsare kan ta del av. Det här är alltså ett erbjudande till er om att få ett julkort av mig. Jag har tänkt köpa en adressbok och samla ihop adresser till alla jag känner och därför vill jag gärna att ni skickar mig er adress. Fram till på fredag (alltså, nästan tre hela dygn) har ni på er att ta del av detta unika erbjudande:

Skicka mig din adress
senast fredag så lovar jag att du kommer få ett julkort av mig iår.

Du kan skriva adressen i kommentaren, maila den på [email protected], skicka den på Facebook (Lena Möller) eller skicka den på vilket annat sätt du vill.

Kommentarer
Postat av: anna

roligt :)



ja hello saferide är helt underbar.

Postat av: pelle

Jag tycker mig ana mitt julkort där, Lena! ;D Tack i efterhand!

2008-12-03 @ 10:55:12
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: anna

visst fick du min adress och visst sparade du den? :D

2008-12-03 @ 14:04:10
URL: http://annus.blogg.se/
Postat av: pelle

du kan min adress, Lena! ;d

2008-12-05 @ 14:44:29
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback