Julkalender - 22 december

Idag är jag trött på att bjuda på julkänslor så istället tänkte jag propagera lite för ett av mitt livs favoritartister (grupp? duo? kalla det var ni vill), Simon & Garfunkel.

Jag har satt ihop en finfin spellista med S&G-låtar i Youtube, här är de som är mina absoluta favoriter, och inte så hemskt många låtar, för att ni inte ska tröttna! Så, lyssna och njut och
gör det här!
Men för er som är lata finns här nedan ett smakprov, första låten i spellistan:




De flesta av låtarna är faktiskt live, Simon & Garfunkel är några få som jag faktiskt kan gilla att lyssna på live när jag är hemma (oj, vilken konstig formulering), dessutom är det rätt svårt att hitta något bra med dem som inte är live.

Kommentarer
Postat av: anna

de har superbra musik ju :)



svar: nej precis, håller med dig. vissa dagar har man mer inspiration, då blir det ju också mer inlägg så klart.

Postat av: Emma

Simon & Garfunkel är grymma!



Jag bor i Umeå just nu - därav snön :D

2008-12-22 @ 23:14:47
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback