Tagg, taggigare, taggad

Jag känner mig rätt taggad, även om jag onekligen är väldigt förvirrad. Imorgon åker jag till stan, på fredag har Marielle fest och jag har så mycket att tänka på och saker jag ska ta med att det känns som det är jag som ska ha fest!
På lördag åker jag vidare till Sthlm, där ska jag på popaganda och jag har noll koll på det heller. Sen är jag i sthlm, söndagen är totalt oplanerad och på måndag åker jag hem igen. Jobb tisdag & onsdag och på torsdag ska jag ner till stan igen, Anna & pillan kommer och sen är allt igång igen. Full fart, massa folk och fet fest. Hej vad det går!
Men jag måste säga att jag är taggad i min förvirring, taggad på Marielles fest, taggad på att se Bob Hund på lördag, taggad på att många av mina Ålsta-vänner kommer hit. Taggad på att börja jobba därefter, taggad på livet. Eller så är det bara för att det känns som det är så fullt upp. Haha!
Just nu tänker jag ändå inte längre än till imorgon. Så det är rätt lugnt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback