Bah #2

Jag hade ont i magen tidigare idag, jag åt en ipren och sov lite för att få bort det. Anna ringde vid fikat, jag orkade inte gå ner men mådde bättre och tänkte att jag skulle gå upp snart och ställde klockan runt 15 någon, men jag måste tryckt av den i sömnen. I vilket fall vaknade jag 17.15 ungefär. Det innebär alltså att jag missat middagen!

JAG HAR MISSAT MIDDAGEN!
Det har nog aldrig hänt förut, jag har ångest, jag vill ha middag! Jag kommer hungra ihjäl ikväll, jag har ingen mat här. Jag har missat middagen och eftersom jag inte ens gick på fikat innebär det att jag ätit en apelsin sen innan 12, och vid lunchen hade jag ont i magen så jag åt mest smörgås som jag doppade i soppan. Inte väldigt mycket mat där heller, alltså.
Jag har missat middagen och är fortfarande i chock!

Kommentarer
Postat av: pelle

Klarade du av dagen utan middag då?

2008-04-05 @ 07:30:05
Postat av: stefan

fick du i dig någonting i magen då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback