Torsdag i Värmland

Jag har fortfarande lov, jag är fortfarande hemma i Värmland/Sverige. Idag har jag varit hos tandläkaren och på väg tillbaka hem därifrån åkte jag förbi Höje Vedugnsbageri och handlade bröd.
Jag köpte massa bröd (för 165 kr) och rågkakorna var helt nybakade och fortfarande varma, hur gott som helst! Men, självklart, jag har ju varit hos tandläkaren och får inte äta på minst en timme. BAH! Rågkakorna är ju aldrig så goda som när de fortfarande är varma. Det är skönt att vara hemma och få gott bröd, jag är inte riktigt van det, brödet på skolan är faktiskt något av det sämsta i skolans mat. Tråkigt, minsann!

Det finns inget härligare än att komma in på bageriet och känna den härliga doften av nybakat bröd!
För övrigt luktar mitt hår henna - I like! Nu har jag orange/rött hår!

Kommentarer
Postat av: stefan

Hur gick det med det där brödet som du bakade?

2007-11-02 @ 10:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback