Nästa: Sundsvall

Mamma ringde, det hade kommit ett brev från Östra Grevie Folkhögskola, den skola jag helst ville komma in på, den i Skåne. Det stod något i stil med Tack för din ansökan, men vi kan tyvärr inte bereda plats åt dig. Det känns tråkigt, men på något sätt är det kanske bra också. Jag tror egentligen att bildjournalistik är mer passande för mig och på ett sätt känns det lite bra att inte flytta till Skåne, men Sundsvall är ju så förbannat långt norrut!
Men nu vet jag i alla fall att det blir så, och ett år 50 mil norrut kan väl inte vara så farligt.. Nej, det här ska bli bra, minsann!

Kommentarer
Postat av: pelle

det blir bätte än bra, säkert bäst!

2007-05-30 @ 20:12:32
Postat av: Patrik

Får hoppas på Sundsvall då! Har en kompis som har gått där. Det var precis som "stuff+cats" = Awesome!

Postat av: Ida

Du kommer klara dig bra :)

2007-06-04 @ 21:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback