Kamerabekymmer del 39473563

Det är ingen bra dag idag, jag vet inte men det känns inte bra någonstans.
Jag har bestämt mig för vilken kamera jag vill ha och jag har beställt den. Jag trodde att jag skulle vara glad när jag hade gjort det, men här sitter jag med tårar i ögonen och vill ingenting hellre än att ringa tillbaka och avbeställa den där förbannade kameran.
Att det har blivit såhär hemskt mycket kamerabekymmer känns totalt onödigt, och jag vet inte varför. Jag önskar att man aldrig hade blandat in Greens foto utan gått till Expert istället, det är enklare och billigare och snabbare. De har ju i alla fall en del grejer hemma, nu vet jag inte ens om jag får någon kamera innan jag flyttar och då är det ju helt meningslöst!

Nu ska jag lägga mig i ide i några timmar och vara på dåligt humör. Bah

Kommentarer
Postat av: mellieshake

expeeeeert ska det va! dom är hur bra som helst i stan faktiskt och tänk att jag är släkt med huvudmannen :P hihi.
jobbigt att det krånglar.
du ringde innan, jag var på toa och jag kan inte ringa upp för jag har inga pengar på mobilen. men ring igen!
kolla min blogg också, jag har skricit ett inlägg :)
emeliesundstroem.blogg.se

2007-07-09 @ 14:25:06
Postat av: pelle

tekniska problem är de värsta - mest för att man är så hjälplös. så känner jag.

2007-07-14 @ 19:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback