Girls night out

Jag hade kul ikväll, så mycket kan jag säga.
Jag hade egentligen inte tänkt göra någonting alls, äta varma mackor med min bror och på sin höjd se en film eller så, men så skulle Marielle på after work på Blue Moon & jag är inte den som tackar nej till gratis mat. Alltså, jag följde med till Blue Moon. Väl där hör en kille av sig till Marielle och helt plötsligt är vi gryyymt sugna på Arena (ja, vi hade delat på en vinflaska också). Men först hem till Magnus och vi delade på en liter glögg (fast jag drack större delen, i ärlighetens namn). Sen bar det av till Arena där vi träffade ett gäng som jobbade för Viasat och vi följde med till deras hotell, där fick vi tråkigt efter ett tag och tillbaka til Arena. Jag orkar inte dra hela kvällen, men i det stora hela var det skoj.
Det var dessutom Marielles Arena-debut, vilket är lite skoj. Vi träffade mycket skoj folk, ett helt Munkfors-gäng (Robin, Emanuel, Erik & Spraggen), några från skolan och lite folk Marielle kände. Och utöver dem var det väl de där Viasat-människorna och några från Blue Moon...

Jag har många låtar på hjärnan ikväll, de är som ett summa summarum i huvudet på mig. Ja, blanda "Living on a Prayer" med "Jag ljuger så bra" och lite annat smått och gott så får du vad som rör sig i mitt huvud för närvarande.
Men egentligen är det väl mest dags att sova.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback