Tröttheten tar övertaget

Jag förstår inte hur jag kan vara så trött, HELA TIDEN! Jag är nästan konstant trött, igår sov jag en timme eller så efter middagen och gick inte och la mig väldigt sent på kvällen heller (typ 23.30). Ändå är jag helt död när det är dags att gå upp igen, jag pallrade mig inte upp förrän 8.50! Sådär är det varenda dag och bara för att jag ändå tagit mig upp framåt 9 betyder ju inte att jag piggnar till. Trött som bara den, jag är trött nu också!
Mamma tror att det är hösten. Jag tror att jag skulle behöva röra mer på mig, leva nyttigare. Då sover man bättre på nätterna och blir mer utvilad av att sova, inte lika slö.

För övrigt har jag inte haft en enda läsare på bloggen än idag, känns konstigt! Bloggstatistiken går mest uppåt, i tisdags (eller var det måndag?) hade jag nog rekord i besökarantal! Det är lite coolt. Nu ska jag fortsätta jobba!

Kommentarer
Postat av: stefan

du måste skaffa dig rutiner. gå och lägg dig samma tid varje kväll i en vecka så blir du pigg.

2008-09-25 @ 14:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback