Lena och sexualiteten

Jag har upptäckt att väldigt många associerar mig väldigt mycket till saker som har med sex att göra, folk tror att jag är väldigt kåt av mig, att jag har väldigt mycket sex, att jag har testat väldigt mycket och att jag har haft sex med väldigt många människor. Jag tycker mest att det här är väldigt roligt, det är underhållande att hålla den tron hos folk vid liv, att späda på misstanken, att få folk att sprida vidare det här (nej, så långt kanske det inte går?). I vilket fall tycker jag att det är otroligt roligt att folk ser på mig som en person som har mycket sex. Vad heter det? Att jag har utforskat sexlivet? Att jag är sexuellt bevandrad?
Nu tänker jag varken bekräfta eller dementera det här här & nu, utan istället vill jag fråga er vad ni egentligen tror om mig? Tror ni att det är såhär? Hur många tror ni att jag har haft sex med?
Svara nu ärligt vad ni har för fördomar om mitt sexliv, för visst har ni såna?

Kommentarer
Postat av: stefan

jag tror inte, jag vet! haha

Postat av: valle

Jag utgår att du har haft sex med alla som gick på Ålsta i alla fall. Det är väl det man gör på folkhögskolor.

2008-09-21 @ 23:09:27
URL: http://kompromiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback