Fotohjälp

Jag har några problem med min kamera/mitt fotande, någon som kan hjälpa?

1. min instruktionsbok är borta! har någon sett den? var är den?
2. hur ändrar man så blixten inte blitrar tre gånger innan bilden tas (röda-ögon-funktionen)?
3. hur tar man snygga bilder på sig själv med en systemkamera? man kan inte ta i spegeln för kameran täcker hela huvudet och det blir bara en stor vit blixtfläck, man kan inte ta åt andra hållet i spegeln och titta i sökaren i spegeln, liksom. det är dessutom galet svårt att ta korten, kameran är ju så tung att man måste använda båda händerna och det blir en ansträngning att fota sig själv, då är det hemskt svårt att se snygg ut samtidigt! alltså, hur ska jag göra för att fota mig själv?
en idé är väl att man är full och glad och kommer hem från krogen och posar i sängen, som på bilden nedan.


Bilden är över ett år gammal,
sista festen i lägenheten i Karlstad.


Kommentarer
Postat av: pelle

Jag har ett tips, kolla i en liknande instruktionsbok. Eller leta på den andra, haha ;D

Postat av: pelle

Jag har ett tips, kolla i en liknande instruktionsbok. Eller leta på den andra, haha ;D

2008-10-12 @ 21:20:51
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback