Fördubblad familj

Idag utökades samlingen med tre kattungar. Dessa tre har nu hamnat i en låda i vår hall, och alldeles nyss hörde jag dem pipa. Det är så hjärtskärande när de piper, helst skulle jag vilja hämta dem och ha dem här i sängen! Men det är inte så smart, jag vill inte vakna med kattkiss i hela sängen och vara tvungen att leta reda på tre kattungar som krypit in under möbler och sånt. Nej, de får helt enkelt bo i lådan.
Det är otroligt söta katter - något av det sötaste jag sett! De är ungefär 4-5 veckor gamla, och i alla fall två av dem är långhåriga, den ena är en blandning mellan grå och brun, den är så galet söt!

Jag ska se om jag kan lyckas ta någon fin bild på dem imorgon och visa er.. Om någon är intresserad skänker vi gärna bort allihop, någon som vill ha en supersöt kattunge?

Kommentarer
Postat av: anna

åh, jag älskar kattungar. jag hade gärna tagit en om inte mamma var allergisk :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback