Nytt på KRAVfronten

Okej, äntligen vet jag.
Äntligen kan jag bjuda er på lite nyheter. Ny VD på
KRAV heter Lasse Nellmer, han har tidigare jobbat på Absolut Vodka. Jag vet absolut ingenting om honom, men för den som är intresserad kan jag rekommendera den här bloggen. Där finns mer information om vem han är, vad han gjort tidigare och vad han kan tänkas bidra med till KRAV.

Alltså, Platsen för heta news är följande:
http://ekotank.blogspot.com/

Men jag måste bara tillägga att det här känns hur bra som helst, jag blir glad över beskedet och över vad Johan (ovanstående) skriver om honom och vad han kan bidra med. Det är verkligen ett steg i rätt riktning, bra jobbat!

Kommentarer
Postat av: pelle

Från Absolut till KRAV - kind of fun! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback