Uppgång slutar gärna med fall, man får njuta så länge det varar.

Vet ni hur skönt det är med rena lakan? Jag glömmer alltid bort det mellan varven, men då blir det ju desto härligare att upptäcka det igen!

Jag ligger här i sängen med min käraste vän, macbooken, den är min vän i vått och torrt, och stöttar mig alltid hur glad eller ledsen jag än är. Enda gången den protesterar är om jag inte gett den ström på länge, och det är väl fullt förståeligt, jag protesterar om ingen ger mig mat på länge, det är ju ungefär samma sak.

Jag vet att jag varit väldigt dålig med bloggen på sista tiden, jag har ingen ork & ingen inspiration, det känns nästa som den här bloggen håller på att gå i döden. Idag har jag, t ex, haft 15 läsare. FEMTON! Det är inte många det, och jag förstår er. Vem vill läsa den här trista bloggen?
I ärlighetens namn ska jag nog lägga ner det här tills jag hittar lite inspiration. Men lugn, det kommer komma julkalendrar och säkert andra uppdateringar, men jag ska lägga det på en väldigt låg ambitionsnivå ett tag. Jag ska fundera på huruvida jag egentligen tycker att det ger mig något att blogga som jag gör, om allt & inget. Jag kanske skulle rikta in mig lite mer på något specifikt? Det tål att tänkas på!

Vi hörs

Kommentarer
Postat av: stefan

Du är inte ensam om att ha idétorka, det har jag haft ganska länge nu och bloggarna som jag skriver ni är inte så bra tycker ja. Men det blir någonting och jag tycker det är kul:)

Postat av: pernilla

men äsch, jag har heller inte så många läsare. ibland har jag femton, ibland har jag trettio. jag vet hur sjukt tråkigt det känns när det minskar, men ofta beror det ju på att det är helg osv. men en blogg ska ju mest vara till för dig själv, och de som läser är en bonus. den dagen man anpassar sin blogg efter de som läser, då är den dödsdömd. tycker jag iaf. Äsch, jag är trött nu så du behöver inte lyssna på mig. hehe. menmen =) jag läser iaf! och utmaningen tar jag tag i imorron nån gång!

2008-12-22 @ 01:25:09
URL: http://saywhatsername.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback